Preskočite na glavni sadržaj

Započnite probni period za Kaspersky Password Manager aplikaciju u trajanju od 15 dana


Kaspersky
Password Manager
Besplatno 15 dana
Neka sve vaše lozinke budu objedinjene u sigurnom sefu kome možete da pristupite sa svih vaših uređaja. Aplikacija može da generiše jedinstvene i jake lozinke, a pri tom automatski popunjava polja za prijavu. Pored lozinki, mogu se čuvati privatna dokumenta, platni podaci i adrese.

Kako ovo funkcioniše?

Danas
Besplatno 15 dana
20.11.2024.
Podsetićemo vas 2 dana pre nego što probna verzija istekne
22.11.2024.

Kako probna pretplata funkcioniše

Vaš besplatni probni period počinje danom kupovine. Trajanje probnog perioda i dolenavedeni uslovi obnove zavise od paketa koji odaberete. Podsetićemo vas nekoliko dana pre nego što probni period istekne:

  • 2 dana pre isteka probe ukoliko ista traje manje od mesec dana
  • 7 dana pre isteka probe ukoliko ista traje mesec dana ili duže
  • 30 dana pre isteka probe ukoliko ista traje 6 meseci ili duže

Počeće naplata pretplate, osim ukoliko je ne otkažete tokom trajanja probnog perioda.

Cene obnove su podložne promenama. Obavestićemo vas o ceni obnove vaše pretplate putem e-pošte pre datuma obnove. Imajte u vidu da u vreme vaše sledeće obnove mogu biti dostupni popusti i ponude koje se ne odnose na vas.

Pretplata će se automatski obnavljati u svakom periodu dok je ne otkažete. Da biste osigurali neprestanu zaštitu, pokušaćemo da izvršimo naplatu sa vašeg načina plaćanja:

  • 15 dana pre nego što pretplata istekne za godišnju pretplatu (period od 1 godine ili duže)
  • 5 dana pre nego što pretplata istekne za mesečnu pretplatu
Obavestićemo vas o sledećim automatskim obnavljanjima putem e-pošte:
  • 30 dana pre nego što pretplata istekne za godišnju pretplatu (period od 1 godine ili duže)
  • 7 dana pre nego što pretplata istekne za mesečnu pretplatu

Možete da otkažete automatsku obnovu pretplate u bilo kom trenutku.

Ako otkažete, bićete potpuno zaštićeni do isteka perioda koji ste već platili. Nakon tog datuma, pretplata će se završiti i neće vam biti naplaćeni naredni periodi.

Možete da otkažete pretplatu putem My Kaspersky naloga. Da biste otkazali:

  • Prijavite se na my.kaspersky.com
  • Idite na stranicu „Pretplata“
  • Kliknite na „Upravljanje pretplatom“
  • Izaberite „Otkaži pretplatu“ i pratite korake za otkazivanje pretplate

Možete i da otkažete automatsku obnovu tako što ćete stupiti u kontakt sa korisničkom podrškom kompanije Kaspersky.

Ako vam je već naplaćen naredni period pretplate, imate 30 dana od datuma naplate da zahtevate refundaciju celog iznosa naplate obnove.

Da biste zatražili refundaciju, obratite se korisničkom podrškom kompanije Kaspersky.