Preskočite na glavni sadržaj

Otkazivanja i refundacije

Pretplata se automatski obnavlja na kraju perioda važenja pretplate za naredni period, sve dok je ne otkažete. Ako ne želite da nastavite pretplatu u narednom periodu, možete jednostavno da je otkažete. Ako želite da dobijete refundaciju za najnoviji period za koji ste platili, potrebno je da zatražite refundaciju. Na ovoj stranici možete da vidite sve detalje o tome kako se obrađuju otkazivanja i refundacije i koje korake treba da preduzmete.

Kako da otkažem pretplatu?

Šta se dešava ako otkažem pretplatu?

Kako da dobijem refundaciju?

Šta se dešava ako zatražim refundaciju?

Kako da otkažem pretplatu?

Možete da otkažete pretplatu putem My Kaspersky naloga. Da biste otkazali:

  • Prijavite se na my.kaspersky.com/sr-Latn
  • Idite na stranicu „Pretplata“
  • Kliknite na „Upravljanje pretplatom“
  • Izaberite „Otkaži pretplatu“ i pratite korake za otkazivanje pretplate

Možete i da otkažete pretplatu tako što ćete stupiti u kontakt sa Korisnička podrška kompanije Kaspersky.

Šta se dešava ako otkažem pretplatu?

Kada otkažete pretplatu, obustavljate automatsku naplatu za naredne periode važenja pretplate. U vašem trenutnom periodu važenja pretplate i dalje ćete imati kompletnu zaštitu sve do datuma isteka. Nakon ovog datuma, vaša pretplata će se završiti i neće vam biti naplaćeni naredni periodi.

Imajte u vidu da se otkazivanje primenjuje samo na naredno planirano plaćanje i da ne podrazumeva refundaciju za plaćanja koja su već izvršena. Budući da se automatska naplata odvija unapred pre kraja trenutnog perioda važenja pretplate, pretplata koja se otkaže u ostatku perioda ostaće aktivna sve do završetka perioda važenja pretplate. Na primer, ako je pretplata obnovljena za sledeću godinu, a ostale su još 2 nedelje u trenutnom periodu, pretplata će se završiti 1 godinu i 2 nedelje kasnije. Ako želite da otkažete ranu naplatu obnove za sledeću godinu i otkažete pretplatu za 2 nedelje kada će se ona završiti, potrebno je da zatražite refundaciju.

Kako da dobijem refundaciju?

Prema odredbama i uslovima našeg zvaničnog preprodavca, kompanije Nexway, možete da zatražite refundaciju u periodu od 30 dana od datuma porudžbine. Refundacija je moguća za kupovine u Kaspersky prodavnici na mreži ili automatska plaćanja za obnovu pretplate. Da biste zatražili refundaciju, obratite se Korisnička podrška kompanije Kaspersky.

Pripremite sledeće informacije:

  • Datum kupovine
  • Ime i e-adresa koje ste naveli tokom kupovine
  • Broj porudžbine

Šta se dešava ako zatražim refundaciju?

Kada pošaljete zahtev, naš specijalista za korisničku podršku moraće da proveri da li su sve informacije koje ste naveli tačne i da li zahtev zadovoljava smernice za refundaciju. Kada potvrdimo informacije i pokrene se refundacija, sredstva će vam se uplatiti na račun u roku od 5 do 7 radnih dana.

Pretplata će zatim biti otkazana shodno zahtevu. Ako zatražite refundaciju za prvu kupovinu, a pretplata je trenutno aktivna, pretplata će biti otkazana i smesta će isteći. Isto važi za automatsku naplatu obnove sem ako se pošalje zahtev za refundaciju za period važenja pretplate koji još uvek nije počeo (tj. u toku perioda automatske naplate, približno 2 nedelje pre završetka trenutnog perioda važenja pretplate). U tom slučaju, naredni period važenja pretplate se neće započeti, već će se trenutni period važenja pretplate nastaviti kako bi vam se pružila potpuna zaštita sve do datuma isteka.